کلنگ زنی۲۰۰۰واحد برای محرومان لرستان/بررسی روند جبران خسارات سیل

به نقل از سایت اقتصاد ایران  :

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت صبح سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: سفر به استان لرستان یکی از اولویت‌های اصلی ما بود.

وی ادامه داد: پیگیر بودیم هم برای ارزیابی کارهایی که در استان صورت گرفته و هم برنامه‌ریزی برای جبران خسارت‌های سیل به این استان سفری داشته باشیم.

نوبخت همچنین با اشاره به تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، گفت: خدمات علی هادی چگنی در لرستان خیلی خوب بوده است و امیدواریم خانم حسن‌پور هم سیاست‌های دولت و سازمان را در لرستان به‌خوبی اجرا کند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت در زمینه استفاده از ظرفیت بانوان منجر به انتخاب خانم «سمانه حسن‌پور» شد افزود: امید می‌رود این انتصاب منجر به اجرای سیاست‌های دولت در استان شود.

نوبخت در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید پیش‌تر به لرستان سفر می‌کردیم، یادآور شد: با توجه به اینکه استاندار برنامه‌ها و اقدامات را در وزارتخانه‌ها و استان به نحو شایسته اجرا می‌کردند، سفر امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: بااین‌حال در این سفر ارزیابی‌های لازم صورت می‌گیرد و تصمیمات لازم در مورد روند پرداخت اعتبارات، ارزیابی فیزیکی پروژه‌ها و تخصیص بودجه انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه همچنین با بیان اینکه در این سفر به‌عنوان هدیه سفر کلنگ دو هزار واحد مسکونی برای محرومان به زمین زده می‌شود، یادآور شد:هر استانی که این تعداد واحد کلنگ زنی شده ظرف یک سال تحویل داده شده و توافق ما با استاندار این است که تا هفته دولت سال آینده یعنی ۱۱ ماه این واحدها افتتاح شوند.

نوبخت عنوان کرد: همچنین در شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان بحث زیرساخت‌ها و جبران خسارات سیل را موردبررسی قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در این سفر معاونت امور زیربنایی همراه ما است، افزود: توسط این معاونت بحث اعتبارات و پرداخت‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد، مشکل سیل‌زدگان در حوزه بنیاد مسکن و اسکان آن‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

برچسب ها:

اقتصاد ایران

120
0 0